Колегам


На цій сторінці знаходяться мої розробки уроків та виховних заходів.

1.Розв’язування задач з теми "Розгалуження’’

План конспект уроку та презентація на тему: Розв’язування задач з теми "Розгалуження'',
Мета
  • повторити, систематизувати та узагальнити знання учнів щодо поняття про операції розгалуження. Дати поняття про оператори вибору та умовний оператор.
  •  систематизувати та узагальнити вміння учнів щодо за­стосування вивчених тверджень для розв'язування задач на операції розгалуження, оператор вибору,умовний оператор.
  • розвиваюча:  
  • розвивати  логічне мислення, вміння чітко й лаконічно висловлювати думки.
  • виховна:
  • виховати наполегливість, толерантність, інтерес до вивчення інформатики.  
Тип уроку: узагальнення та систематизація знань.
Методи: пояснення, самоперевірка, письмові вправи.
Форми роботи: індивідуальна,колективна ,фронтальне опитування.
Обладнання: Проектор,картки
Тривалість: 45 хвилин.

2.«Динамічна геометрія. Побудова трикутників за трьома елементами»

Розробка позакласного заходу для учнів 7 класу за допомогою пакета динамічної геометрії GeoGebra.
Мета заходу :узагальнити та систематизувати знання учнів по геометрії, розвивати абстрактне мислення, розвивати інтерес до математики.
Обладнання: проектор, комп’ютери.


3. «Розв’язування стереометричних задач на побудову в курсі геометрії основної школи за допомогою пакета динамічної геометрії»

Актуальність даної роботи: початкові відомості зі стереометрії вивчаться за  діючою програмою у 9 класі. На вивчення розділу, який  передбачає вивчення  таких тем як взаємне розміщення прямих і площин у просторі, многогранники, тіла обертання відводиться всього 8 год. Початкові відомості стереометрії можуть вивчатися окремою темою, як написано у програмі, або протягом усього курсі планіметрії. Наприклад взаємне розміщення прямих на площині і у просторі, коло вистати паралельно с сферою і т.д.
Як бачимо, зовсім бракує часу на те, щоб навчити учнів  свідомо розв’язувати задачі певного типу. Отже це і зумовило вибір теми роботи.
Мета роботи:  розробити методику розв’язування   стереометричних задач на побудову з використанням пакету динамічної геометрії .




Виховні заходи


1.Виховний захід для учнів 9 класу “Що? Де? Коли?”

Мета: підвести учнів до розуміння важливості взаємодопомоги в колективі, виховувати командний дух,розвивати логічне мислення, увагу, кмітливість, формувати вміння співпрацювати під час виконання групових завдань, розвивати логічне мислення, увагу, кмітливість, розвивати інтерес до математики, аналітичні здібності, формувати вміння працювати самостійно та співпрацювати під час виконання групових завдань;
Обладнання: чисті аркуші паперу на кожну команду для кожного питання (по 15 аркушів)
Підготовка:
  • Оформлення класної кімнати: учні 9 – Б класу Алієва О., Солюва Т.,Колєснік М.;
Правила гри:
  • Перед початком гри кожна команда повинна вигадати назву та девіз, написати це на табличці.(оцінюється в 5 балів)
  • Гра складається з трьох етапів,в кожному етапі по 5 питань. Кожна правильна відповідь оцінюється в 1 бал,тобто за три етапи , в ідеалі, кожна команда отримує 15б.
  • Ведучий читає запитання,на роздуми в учнів є одна хвилина. Відповідь на кожне запитання пишеться на окремому листі, які роздаються на початку гри. Асистент збирає відповіді та віддає журі (журі одразу зможуть підрахувати бали )
  • Після другого етапу кожна команда повинна показати,так званий «мій коник»,на це відводиться максимум 5 хв.(оцінюється в 10 б.)



Комментариев нет:

Отправить комментарий